Peste 20 de imagini care vor explica de ce unii cu nerăbdare așteaptă să vină vara, iar alții – abia așteaptă ca aceasta să se termine!

În copilărie, toată lumea visa ca vara să nu să se termine niciodată. Fiind deja mai în vârstă, unii dintre noi nu mai iubesc această perioadă minunată a anului – spun că este prea cald, sunt țânțari și muște, mereu trebuie să ții minte să folosești crema de protecție solară și apropo, nici vacanță pentru unii nu prea există.

Noi suntem siguri că măcar o zi de vară va fi perfectă pentru fiecare în parte. Nici o problemă nu îi va împiedica să primească plăcerea de la acest anotimp frumos. Și dacă ceva nu merge bine, atunci o fotografie care merită împărtășită cu întreaga lume va servi drept consolare.

1. ”A fost atât de cald la casa prietenilor mei, încât lumânarea s-a topit și a căpătat această formă.”

2. ”Am cumpărat pantaloni scurți noi. Sunt mai scurți decât cei vechi și acum piciorul meu arată ca înghețata napolitană.”

”Înghețata napolitană este un desert din 3 straturi: vanilie, căpșuni și ciocolată.”

3. ”În jgheabul meu a încolțit și a înflorit ceapa.”

4. ”Ne bucurăm de soare pe plajă.”

5. ”Am decis că soția și-a cumpărat un nou produs de protecție solară. Mi-am dat seama cât de mult am greșit, abia când jumătate de față am uns-o deja cu acesta.”

Inscripția de pe tub: ”Clei stick”.

6. ”Vara, lucrez afară practic toată ziua. Era atât de cald încât stiloul din buzunar s-a topit.”

7. ”Acest cactus înflorește o dată pe an, iar în ultimii ani a înflorit întotdeauna în săptămâna solstițiului de vară.”

8. ”Apa lăsată în mașină vara și-a pierdut culoarea din cauza căldurii.”

9. ”Mâinile pline cu adevărată bucurie a verii.”

10. ”Am lăsat bicicleta în grădină toată vara și aceasta a devenit o parte a ecosistemului.”

11. ”Dimineața devreme merg cu bicicleta la serviciu.”

12. ”Vara trecută am prins un curcubeu dublu în obiectivul meu.”

13. ”Dovlecelul nostru urăște vântul de pe plajă.”

14. ”Când vara începe în Noua Zeelandă, este timpul să aștepți meduzele în vizită.”

15. ”Am desenat asta la festivalul de desen cu cretă colorată.”

16. ”Câinii adoră vara.”

17. ”Vara trecută am plecat într-o călătorie de afaceri. De obicei, fac fotografii proaste, dar aceasta, cu adevărat e reușită.”

18. ”Toată vara am căutat prin iarbă măcar unul. În fine, după ce deja am încetat să sper, întâmplător am dat de el.”

19. ”Copiii din cartier m-au luat prin surprindere. Răzbunarea va fi rapidă.”

20. ”Odată, tatăl meu mi-a cumpărat un hamac, iar ziua în care îl agățăm este considerată începutul oficial al verii în familia noastră.”

”Anul acesta am scos hamacul din cămară, iar șoarecii l-au ros în bucăți. M-am întristat mult. Soțul meu m-a surprins cumpărând unul nou. Astăzi am stat în el toată ziua și am citit o carte.”

21. ”Iubita mea a decis că nu e necesar să ungi tot spatele cu spray-ul de protecție solară.”

22. ”Am mâncat la cină pepene verde cu înghețată de vanilie și nu regret deloc.”

23. ”Am purtat ciorapi plasă.”

Care sunt cele mai bune lucruri de făcut vara pe lista ta personală? Așteptăm cu drag comentariile tale!