Oameni speciali, cu care călătoria chiar și într-un vagon-cușetă nădușit va fi de neuitat!

Destul de des putem auzi sau uneori fi martorii unor cazuri despre persoane neplăcute, cu care cineva este nevoit să petreacă cot la cot ceva timp, fiind în transport. După aceea, involuntar aveți o atitudine subiectivă față de absolut toată lumea. Cât de bine este când scepticismul se încheie cu o cunoștință plăcută.

După ce am aflat toate povestioarele, noi suntem convinși că lumea este plină de oameni cu care puteți petrece frumos timpul în orice călătorie.

1. ”Fata-vecină din avion a avut un atac de panică în timpul decolării, așa că am făcut ce trebuia. Am trecut prin asta împreună.”

2. ”Acest om a decorat autobuzul de Crăciun și a jucat jocuri cu elevii. Punea întrebări și a dădea dulciuri tuturor celor care răspundeau corect.”

3. ”Îmi fac griji acum, dar în acea dimineață ploioasă am văzut oameni care stăteau în picioare așteptând transportul, pentru ca câinele să poată dormi liniștit pe bancă. Am zâmbit.”

4. ”Făceam niște schițe în autobuz astăzi și o femeie amabilă mi-a dat asta.”

”Ține. Cumpără-ți lucrurile necesare pentru a desena.”

5. ”Însoțitoarea de tren Pskov – Moscova, hrănește pisica Felix în timpul unei scurte opriri.”

”Potrivit femeii, Felix vine la coada trenului la 22:40 în fiecare zi, de câțiva ani. Toți cunosc pisica și pregătesc din timp cârnații pentru el. Minunat.”

6. ”Pentru a mai irosi din timp în aeroport și în timpul zborului, realizez elastice și apoi le dau însoțitoarelor de bord.”

”Odată călătoream cu trenul. Apartamentul era în proces de renovare, de aceea capul era murdar, purtam ținute vechi de zeci de ani. Am mai și dormit la o prietenă, unde pisica sărea pe ușă toată noaptea. M-am urcat în tren, gândindu-mă că voi dormi. Dar, mai târziu, un bărbat foarte înalt, a început să vorbească urât la telefon în limba rusă. A vorbit practic tot drumul până am ajuns la hotarul finlandez. Am trecut granița, apoi a început să ducă conversații în finlandeză cu același entuziasm, strigând cu voce tare. După ce mi-am pierdut speranța la somn, m-am dus în vagonul – restaurant. Omul ăsta m-a urmat: s-a apropiat, și-a cerut scuze pentru că a încălcat puțin ordinea și acum suntem prieteni de 10 ani.”

7. ”Mergeam în tren în această dimineață și am găsit asta pe mașina de bilete.”

”Carte gratuită!”

8. ”În timp ce așteptam autobuzul, o pasăre a fost lovită de o mașină. Acest bărbat a salvat-o, i-a dat de băut și pâine.”

”Când trebuia să plec deja, pasărea se liniștise puțin și încercase să zboare.”

9. ”Era un zbor cu întârziere, dar la bord era și o trupă de jazz.”

10. Păi, cu un astfel de ”vecin-călător”, poți călători toată săptămâna.

11. ”Ne-am schimbat cu locurile, ca fata să poată sta lângă sora ei. Iată că m-au servit cu un biscuit pentru asta.”

”Mulțumesc pentru că v-ați schimbat cu locurile.”

12. ”Un vecin în tren, care urmează să descopere tot ce e mai interesant.”

Ați dat peste ”pasageri – vecini” cu care v-a fost atât de plăcut, încât mai că nu ați ratat stația? Așteptăm comentariile cu drag.